onsdag 6. april 2011

Mamma Mia!!!!

Mamma Mia.!!!
5 dager og 4 timer te den store reisen begynner... 6 grader og pøsregn ute, hjelper oss godt på vei. Nå mangle me bare å pakke, vaske, handle og resten av A4 listen min, som Ådne e så glad i. Robert skreiv lista si i dag, og blir veldig lykkelig med DS, pokemon, bakugan, 4 T-skjorter og ei bøtta. Bytt ut pokemon med iPod (les: hørselsvern, ska sei ungene va rolig i dag, kjære....), så e Ådne si lista komplett og. Mathias trenger en bag med lynet mcqueen og alle hans venner, uvenner, bekjente og ukjente, og så blir de øvrige 80 kg baggasje, forbeholdt oss jenter. Ein lovende start med andre ord. På en meget spennende ferie..

6 kommentarer:

  1. Først te å skrive i bloggen din:))) Kjempe koselig side og kult navn. Glede meg så mye te å lese om dks fantastiske eventyrsreise. Modige heile gjengen. Snakkes snart og god tur nedover.

    Stor klem fra din favoritt søster.

    SvarSlett
  2. Hei alle sammen
    Nå må dere fortelle om flyturen og den første natten på hotellet.
    Håper at dere har fått sett på båten og kanskje fått den på sjøen. Fortell fortell
    Masse hilsen
    Julie, George og bestefar

    SvarSlett
  3. Hei værfaste seilere
    Tusen takk for at jeg får lov til å følge dere på seilasen.
    Det er kjempefint å få posisjonen fra tid til annen, slik at jeg kan bruke et dataprogram til å finne nøyaktig hvor dere er.
    Men hva dere gjør der, ja det må dere fortelle om her på bloggen når dere finner nettverk.
    Jeg lurer på om noen har blitt søkk våte?

    SvarSlett
  4. Nytt forsøk så jeg skriver ikke noe særlig, bortsett fra at det er godt mobil prat fungerer i alle fall!!!

    SvarSlett
  5. O.K. Nå fungerte dette endelig, men nå kan jeg ikke huske hva jeg skrev tidligere....! Spiller ingen rolle. Håper dere får bedre vær snart, slik at det blir mer som dere hadde tenkt, altså ikke bare en "norsk hytte ferie" med spill o.s.v., selv om det er koselig. Meldt sol fremover, sier bestefar. Yippee! Gleder meg til å lese neste innlegg. Savner dere MASSE

    SvarSlett
  6. Hei
    Takk for sms som forteller at dere er på Skiathos, og at ungene har badet på en strand.
    Nå gjelder det for dere å finne en Internet forbindelse eller noe lignende for å gi oss en liten stemningsrapport. Den første uken i båten har sikkert vært annerledes enn det dere hadde planlagt. Håper alle er friske og opplagte

    SvarSlett